26 aug. 2010

3 weeks in Oslo

Tre veckor har nu gått sen jag læmnade Norrkøping och begav mig till Oslo med Bohmeister och JackHammer. Trivs som kungar trots att det varit lite strul med hyresværd, lægenhet, skattekort och skumma typer, men øverlag ær allt som det bør. BEstæmde mig før att skapa en blogg dær jag kommer skriva lite om tillvaron hær før de som ær intresserade och vill veta vad vi håller på med. JAg jobbar på Monki/Weekdays lager med Sebastian medan Jacke jobbar på samma lager men på H&Ms avdelning. VI chillar mest film, fifa och gym efter jobbet och på helgerna ær det Premier League och Arsenal på vår local bar! Har inget internet i vår lgh før tillfællet så uppdateringen kommer troligen vara lite seg, men ska førska uppdatera as often as possible. Hope youll read it. Cya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar