25 sep. 2010

The wind of change

Æntligen har turen vænt. Jag, JAkob och Tjerna flyttar nu in på Løkka med Walle, medan Jeppe, Hanna och Sebbe flyttar till Majorstuen till en lite større etta. Det kan nog fungera bra! Kænner ændå att jag drog vinstlotten! Førsta lønen har kommit och allt kænns jæævligt najs nu!

Lite updates ær att Sebbe numer jobbar på H&M och inte på Monki/Weekday med mig, så jag får hænga med de høgre hønsen nu istællet. Jocke har gjort mig till sin prag, vilket i fængelset innebøær att jag ær hans bitch och måste gøra som han sæger. Haha, han tror han kan komma och leka chef. Som tur ær så ær han mutbar. Dessutom gav han mig diplom igår før bra utført arbete... mistænker dock att han førsøker få mitt førtroende så det gæller att vara uppmærksam!

Kartongfrisbeegolfen har lagts på is nu nær lagret expanderar hastigt så det finns ingen tid før lek. Men det ær bara kul att vara dleaktig i ett væxande imperium!

Jag, Jakob och Isaak Riddarhaage ska på Redman och Method man på Rockefeller i Oslo, fredag 26.november. Det kommer bli fett!

Jag ær ingen bloggare egentligen så får se hur ofta jag prkar uppdatera, men før er som sitter hemma och rullar tummarna, och tænker på oss i Oslo, kan det ændå vara kul med lite updates om læget ibland, och det ska jag førsøka ge er.

Until then...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar