29 sep. 2010

I want'em females

Dagarna börjar bli allt mer hektiska på lagret. Mer att göra, mer stress, mer misstag från the new guys. Som tur är räknas jag knappt som new guy längre vilket känns rätt gött. Deras misstag innebär dock att jag får rätta till dessa efter dem, vilket gör att jag inte kan sysselsätta mig åt de uppdrag som jag tilldelas, vilket är rätt segt. Jag känner mig typ som Wolf i Pulp Fiction som ständigt rings in för att städa upp efter slarviga hitmen som råkat skjuta huvudet av en orutinerad småbrottsling i baksätet av flyktbilen, och därför måste lämna festen och ta sig till ett hide out nånstans för att, som sagt, städa upp oredan. "The place is 30 minutes away. I'll be there in ten!". Aja, all denna stress och extra arbete har gjort att Petter, the boss, tvingats ringa in nytt folk till lagret. Fyra nya arbetare. Fyra tjejer. Skoja inte om den nyheten gjorde att de anställda på Monki/Weekday, dvs 4 killar, skrek jubelrop i klädhyllorna. BRUDAR!

Det kan behövas lite kvinnlig närvaro. Nån som städar och pysslar om oss svettiga, manliga arbetare. Om de ser bra ut skadar inte lite eye candy heller. Om de är nåt att ha kommer morgondagen svara på. Jag väntar med spänning. I want'em females!

Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar