18 nov. 2010

Det har varit lugnt på bloggsidan från min sida, på den senaste tiden. It's about to change.

Jag minns inte riktigt vad jag skrev senast, mer än att jag var på väg att posta ett inlägg som skulle heta "Friday, I'm in love" men sprang iväg så hastigt att jag inte hann skriva mer än just titeln.

Efter det har rätt mycket hänt. Jag har börjat hänga mer med folket på jobbet, Johan Jonson har flyttat hit och även Alex och Hede gjorde ett försök. Dock klarade inte de trycket så det var bara Johan som stannade kvar, och ska nu flytta in med Klara och Totte, som med flyttat hit. Nice, big time!

Köpte en ny dator idag och inviger den nu genom att skriva this little shit. Har lite idétorka just nu, men ska försöka komma på nåt att uppdatera om när något relevant dyker upp.

Kortfattat knallar oslolivet på. Jag knegar på veckodagarna, tränar efter jobbet och chillar med mina roomies eller med folket på lagret efter det. På helgerna dricker vi lite öl eller softar. Såg nyss Basketball Diaries. Sjukt bra film! Leonardo är konge!

Aja, ska slagga nu. Ny dag imorn, och på lördag är det Arsenal - Tottenham. Kommer bli insane!

Peace an Love to all of ya'll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar