19 feb. 2011

Patch over!

Sen februarikväll. Månens ljus letade sig fram över Oslos snöklädda gator och på Weekday/Monkis lager satt de, klubbens presidentent och V.President. Det var inte vilken kväll som helst, det var dags för patch over. Den tidigare prospecten från Logent skulle nu bli en riktig medlem i Fabric MC, med tatueringen o hela köret. Eden var svuren och kontraktet blev påskrivet. Jag blev äntligen en del av den verksamhet jag arbetat för i ett halvårstid. The patch over was completed.

Kortfattat har jag alltså skrivit kontrakt för H&M och för Fabrics avdelning på lagret och är alltså inte längre anställd på det bemanningsföretag jag arbetat för tidigare, utan en värdig medlem på jobbet, vilket känns "pretty cyyl", för att citera Cartman!

Jag har även blivit presenterad för svenskarnas "place to be, number one": Qadiz, en liten nattklubb några hundra meter från min lägenhet och även den är pretty cool! Jävligt kul att ha fått prova på Oslos riktiga uteliv ett par helger nu. Gårdagens alkishäng var inte lika najs, men det fick funka. Var en bra kväll i helhet förutom att jag blev butt raped (ursäkta ordvalet mamma) på pokern hos Knotan. Better luck next time, antar jag.

Nästa helg ska jag till Sthlm för att träffa familjen. Det ska med bli jävligt kul! Aja, har inte mkt mer att säga i nuläget.

Catch you on the other side. Piiz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar