31 jan. 2011

Back in BiizNiiz!

Ett tag sen jag satte mina fotavtryck här. Lovade ju mammsen o pappsen att jag skulle blogga, men det var för typ en vecka sen, så är lite sent ute, men what the fuck. Here goes nothing.

Har kommit 2 nya Logent till lagret, som jag fått ta under mina vingar, men support från Jocke givetvis. Filip och Märta. De är bra och trevliga, betydligt bättre än det bottenskrap som Logent slängde på oss förra gången. Jag tror de som läst min blogg vet vilka jag pratar om. Mr "det är inte säkert att plocka från E-lokationen" och Janne Långben. Dessa är bra dock! Plus att det får mig att inte känna mig som den orutinerade ynglingen längre!

Idag fyller min chef år, Petter "Vesslan" Gran. 30 bast. Det firade vi delvis genom att jobba övertid idag, utom Petter då som skulle hem å fira. Känner mig verkligen ung nu, men det är kanske bra? Det firades dessutom med en fet fest i hans, och hans vapendragare Basses, ära, i lördags. Den Gode Café, as always, och det blev jävligt lyckat, förutom att jag inte fick komma in på Qadiz efter. Så, stora gratulationer till dem!

I övrigt är det väl inte så mycket att säga. Mer på jobbet än någonsin. Får se om jag någonsin får ett kontrakt där, men i nuläget trivs jag med situationen rätt bra, så länge jag får jobba. Men segt att vara en "pizza" hela tiden jag är här.

Har snart varit här ett halvår nu, men känner mig fortfarande som "The new guy in town", så kommer nog vara kvar här ett tag. Har inte mkt att klaga på. Har jobb, har nya polare och en lägenhet med schysst läge. Så it's all good, it's all great!

Aja, har inte mkt mer att säga nu, så Peace out Wigghaz, så hörs vi. Tjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar