3 okt. 2010

The bitter taste of disapointment. Det skulle man kunna kalla det. Hanarna på lagret var i extas när vi fick reda på att det skulle komma honor för att ansluta sig till vår flock på lagret. De flesta av hanarna hade till och med klätt upp sig för att göra ett gott intryck på de nya rekryterna. Inte jag givetvis, men ett par av de andra. Men när honorna väl kom blev det besvikelse i flocken. Honorna var inte alls vad hanarna hade förväntat sig. Det var endast två av hanarna som kunde tänka sig att föröka sig med dessa honor, eftersom de själva rent ut sagt är fucking ugly, men till deras besvikelse verkade inte honorna fatta intresse för dessa, trots att de spände musklerna och visade prov på andra manliga kvaliteter. Jag och min kollega Joakim var dock överens. Ska vi hitta honor måste det ske utanför flocken.

Den andra dagen fick två av honorna arbeta med oss män och det visade sig att de faktiskt var riktigt trevliga, Tycker dock synd om hanarna i flocken som hade hoppats på att hitta honor att göra till sina egna, men endast fick vänner. Nästa vecka är honorna inte längre kvar på lagret och vi kan gå tillbaka till vår vardag. Känns rätt skönt enligt mig, då den kvinnliga närvaron fick en del av hanarna att agera märkligt. What mysteries the woman mind can do!

I fredags fyllde Simon Ström 21. Det firade vi genom att gå till en bar som heter Den Gode Café. Ett jävligt schysst ställe. Där tog vi några bärs med lite polare. Senare på kvällen upptäckte jag att halva mitt jobb också befann sig på baren, men en trappa ner. Det var jävligt najs att kunna dricka bärs med sin chef som en polare, snarare än som en chef, så det var en bra överraskning. När Den Gode Café stängde hängde jag med gänget från jobbet till en annan bar, men då majoriteten av alla uteställen i Oslo har en 20årsgräns lyckades jag inte komma in, trots försök från mina kollegors sida att övertala vakten. Fucking r'tard! Istället hookade jag upp med jacke och Simon o gänget igen, på en nattklubb, inte så långt ifrån Den Gode Café. Där var vakterna inte lika hårda så det var inga problem att komma in. Det blev en jävligt rolig utekväll även om det satte sina spår på lördagen,

Nu börjar Chelsea - Arsenal snart så måste städa iordning lite och dylikt. Hoppas läget i Sverige är bra. Cya, Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar