14 dec. 2010

Im needed elsewhere!

Back in the game! Ännu ett stort avbrott mellan inläggen.
Kylan har bitit sig fast, vilket ger mig fler anledningar till att stanna inomhus o chilla eller spela datorspel när jag inte jobbar. Rätt skönt, men i längden känner man sig tråkig och lite rastlös.

Lugnet kvarstår på Monki/Weekday så har flyttats en avdelning till H&M. Ganska soft där med eftersom jag kände alla sen tidigare. Jag och Elis håller ställningarna på bufferzon J på mornarna och på plockzon G efter det. Konge! Manne och Mackan jävlas med mig men antar att det är deras sätt att visa kärlek. Sanrt blir jag som Ponti i Ondskan dock och då är det slut med dem!

Skulle eventuellt få skjuts hem till jul, men det är inte klart än. OM så inte blir fallet är jag sjukt sent ute med att boka tåg, men vad göra? Då får jag bita i det sura äpplet o punga upp!

Aja, vet inte vad jag ska skriva mer just nu. Våra dagar är softa och trivs fortfarande som en kung.... eller konge som norrmännen säger!

Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar