8 maj 2011



"Jag är stolt. Igår visade jag självdiciplin. En självdiciplin jag inte visat på länge, trots att jag sagt att jag ska göra det."

Så inledde jag mitt blogginlägg i söndags morgon.Jag var stolt över att jag stannade hemma på lördagen o såg film istället för att gå på två episka evenemang, som utan tvekan hade svidit i plånboken. Strax efter detta ringer Petter o säger att de är ett gäng som dricker öl i solen o undrar om jag ville komma. Hade jag sagt nej hade jag återigen visat självdiciplin och jag hade haft pengar kvar på kontot. Jag sa inte nej. Jag sa ja, men jag ångrar det inte för en sekund!

Ett Glöd, Petters lgh, Alexandria (shitty football), Ryes och Qadis, senare var alla pengarna slut, det svenska kortet hade dragits flitigt och klockan var för mkt och jag hade druckit för mkt. Var lite trött idag, men fan vad kul det var! Supersöndag indeed!

På lördag är det vårvrålet! Boom vad det kommer bli grymt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar