20 jan. 2011

The clean routine!

Snart en vecka på jobbet efter mina sjukperiod. Känns fortfarande bra, men har redan börjat bli tröttare på jobbet. Kan visserligen bero på att jag var vaken längre än vanligt igår för att se klart Arsenal - Leeds i FA-cup. 3-1 till Gunners och Sagna stänkte upp en jävlen i kryllet. BOOM! Johnson i Leeds gjorde dock det snyggaste målet i matchen. 3m utanför straffområdet på halvvolley upp i krysset. Schezny var chanslös. Nasri och RvP nätade också, men nog tjöötat om det nu.

Jacke har varit bortrest sedan tisdagsmorgon, och eftersom Walle och jag arbetar så olika tider har det varit ensamt i lägenheten vilket inneburit mycket orutinerat gitarrspelande och Hip Hop på högsta volym. Awesome! Lite softare att ha folk hemma men ensamheten skadar dig inte den lär dig bara att uppskatta sällskap, aight?

Nästa vecka fyller chefen år och då blir det party all day, and dance all night. Har varit nykter i en månad då, så då förtjänar jag faktiskt att ta ett par kalla. Det tycker jag i alla fall. Har för övrigt skrivit mig i Norge nu så antar att jag officiellt är en norrbagge, eller?

Tycker dessutom att ni kommenterar för dåligt. Jag skapade denna blogg i syfte att underrätta min familj om vad som sker här i Oslo, men har på statistiken sett att det är fler än min familj som läser bloggen, iom de 50 unika sidvisningarna jag hade häromdagen. Jag försökte få det till att det bara var en massa hot chicks som läste den, men Jocke menade på annat. Hursomhaver så skulle det underrätta mitt bloggande om jag kunde få tips på vad ni vill läsa om. Så fråga på och säg vad jag ska skriva så kör vi. Peace, nu är kaffet klart! Lite Eastbound & Down på det kanske?

3 kommentarer:

  1. Ibland läser jag din blogg för att det känns som att vi är närmre varandra då... Lite jobbigt är det, känns som att titta på dig genom ett stort glasfönster -Se men inte röra... Men it's all I got!

    SvaraRadera
  2. Det är fint sagt. Jag är nära, i ditt hjärta?

    SvaraRadera
  3. Där har du en speciell liten vrå att kalla din egen!

    SvaraRadera