13 okt. 2010

Jack's Back on Track!

Jacke är tillbaka i spelet. Han meddelande mig precis att hans intervju på Mix hade gått bra, att han fick gratis kaffe och ett jobb som tilltugg! Han börjar redan nästa vecka för att läras upp. Om jag förstod allting rätt var det till och med hans storebror, Isaak, som skulle lära upp honom. Najs med sin brorsa som lärare! Känns jävligt bra eftersom Jakob knappt har arbetat något den senaste tiden och vi börjat oroa oss för om han ska ha råd med hyra eller tvingas åka hem, vilket ingen av oss vill! Men nu är det alltså löst!

På jobbet knallar allt på som vanligt. Vi hade rekordstor plocklista idag, vilket antagligen inte säger någon annan, än oss på lagret, någonting alls. Men det innebar iaf att det var mycket att göra. Då gick tiden jävligt fort, så var rätt gött ändå!

Jag kommer hädanefter att samåka till och från jobbet med min chef och lite annat folk, bl a veckans man, Marcus. Skönt, för på så vis får jag slagga lite längre!

Sverige fick stryk igår av Holland. Segt, men vad göra? Några gruvarbetare som varit instängda i en gruva i sydamerika i typ 60 dagar eller nåt, fick komma ut idag. Kul för dem! En kille hängde sig i söndags och sände allt via sin webcam och gav tillträde åt alla på flashback, ett internetforum jag brukar hänga på. Är glad att jag inte kollade på det, men läste tråden. Sjukt, men sant. Nyheterna snackade visst om det lite också.

Nu ska jag snart hem från Qba och kira lite i vår lägenhet. Hänga upp lite grejer på väggen och så tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar