16 okt. 2010

Saturday night fever!

Lördag! Helg! Ledighet! Jävligt skönt måste jag säga!

Idag var jag duktig. Gick upp vid 10, sprang till gymmet, tränade och sprang sen hem igen! Ingen frukost för maximal fettförbränning. Jag ska bli som Brad Pitt i Snatch! Sjukt deffad! Ska tattuera mig som honom också! Fy fan vad manlig han är!

Vid 4 gick jag, Johan och Tjerna till O'reillys, en irländsk pub vid oss, och såg Arsenal som mötte Birmingham på Emirates Stadium. Vinst till Arsenal, 2-1! Skönt! Sen drog vi hem till oss och började dricka öl. Nu spelar vi "Öl-Fifa", lyssnar på skön musik och ska ner till grannarna sen för att sedan röra sig utåt i den unga natten! Vart den för oss vet endast den själv.

Saknar Norrköping lite, speciellt när jag lyssnar på Krunegård. Då saknar man gymnasietiden. Jag klagar verkligen inte på Oslo, för jag trivs jättebra och skulle kunna stanna flera år, men det är nåt speciellt med norpan. Aja! Hörs. Nu ska jag vara social med boys!

Cya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar