11 okt. 2010

Too much of the good stuff

Har varit här i lite mer än 2 månader nu. Börjar bli en inbiten norrbagge! Har fortfarande lite problem med norskan dock, speciellt när en lite halvt retarderad norrman på lagret försöker förklara historien bakom hans brasilianska fotbollströja som han tydligen är mycket stolt över. "Ja fiigden avn vän so vaöver i brasil, han fneubhfuef hfiehwfiue heiuwhf (oklart vad han sa där men jag tror han sa att han köpte den som present till honom när han var i brasilien). Jag vet icke vilket lag de er men tror de är topp 1-4 nånstans där, bla bla bla, nåt oförståligt, bla bla bla". Bara att nicka och se glad ut!

Hade lite problem med min bank nyss när jag inte fick tillgång till de pengar jag hade på kontot, men löste problemet nu. Har fått lite too much of the good stuff och därför spenderat lite mer pengar än tänkt, men å andra sidan hade jag en rätt snål budget så får tära på den lite. Du behöver inte vara orolig mamma, jag köper inte bara öl för min lön. Det blir en och annan kebab också! Plus att jag sparar lite pengar.

Johan och Karl spenderar väldigt mycket tid i vårt Bacheler Palace, men det är bara gött! Dragonball, Fifa och Worms. Everything a man needs!

Våra motala stalkers har åkt hem. De fixade varken jobb eller boende och sållades därför ut ur Oslos ekosystem. Survival of the fittest har talat sitt tydliga språk.

I övrigt händer inget markant. Har fått kritik för att bara vara oseriös i mina inlägg från bla min syster, så ska väl försöka ge lite mer detaljerad information snart. Nu ska jag till matbutiken Kiwi och inhandla mat åt mig och min sambo Jakob. Matlistor är överskattat, jag låter magen handla åt mig!

May the force be with you my very young padawans! Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar